چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۳
کد خبر: ۱۴۲۵۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

برگزیدگان مسابقه مناظره اجتماع بزرگ «بچه‌های رستا» معرفی شدند

دومین مسابقه مناظره اجتماع بزرگ «بچه‌های رستا» با موضوع «مهاجرت»در فرهنگسرای اشراق برگزار و برگزیدگان آن معرفی شد.

برگزیدگان مسابقه مناظره اجتماع بزرگ «بچه‌های رستا» معرفی شدندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دومین مسابقه مناظره اجتماع «بچه‌های رستا» با موضوع «مهاجرت» روز پنجشنبه ۲۶ مهر از ساعت ۹ تا ۱۲ در فرهنگسرای اشراق برگزار شد.

این مسابقه در پنجمین اجتماع بزرگ «بچه‌های رستا» برگزار شده که در آن ۱۲۰ نوجوان مستعد و علاقه‌مند به گفت‌وگو از سراسر پایتخت در قالب مسابقه مناظره با هم به بحث و گفتگو نشستند. موضوع مهاجرت و محور محتوایی «رفتن همیشه بهترین تصمیم نیست!» موضوع مناظره این هفته بچه‌های رستا بود.

در مناظره این هفته ۱۲ نفر در قالب چهار گروه ۳ نفر از مناطق ۱۱، ۱۳ ، ۲۰ و فرهنگسرای رسانه به گفتگو پرداختند. گروه‌های پسران شامل سید ابوالفضل سجادی، امیر حسین موسی خان و دانیال موذنی از منطقه ۱۱ و ابوالفضل پهلوان، محمد رضا گل محمدی و امیر علی بهمن‌آبادی از منطقه ۱۳ بودند.

 در گروه دختران فاطمه رحمانی، مبینا محمدی و نرگس موسی‌لو از منطقه ۲۰ و نازنین‌زهرا محمدزاده، مریم شریفی عباد و نازنین‌زهرا زینت‌پور فرهنگسرای رسانه حضور داشتند.

در پایان در گروه پسران منطقه ۱۳ و در گروه دختران منطقه ۲۰ برنده مناظره شدند. همچنین در بخش فردی مناظره در هر گروه هم یک نفر بعنوان مناظره کننده برتر شناخت شد که در این مناظره دانیال معظمی از منطقه ۱۱ در گروه پسران و نازنین زهرا محمد زاده از فرهنگسرای رسانه در گروه دختران برنده این بخش بود.

پس از پایان مناظره شرکت کنندکان با حضور در فضای اردوبازی فرهنگسرای اشراق از امکانات این بخش استفاده کردند. اجتماع بزرگ بچه‌های رستا با اقامت نماز جماعت ظهر و عصر و صرف نهار به پایان رسید. گفتنی است اولین برنامه مناظره بچه‌های رستا پنجشنبه، ۲۹ شهریور با موضوع «مسیر موفقیت از مدرسه می‌گذرد؟!» در فرهنگسرا اشراق برگزار شد. این برنامه بناست پنجشبه آخر هر ماه در این فرهنگسرا برگزار شود.

نظر شما